人気ブログランキング | 話題のタグを見る

BsAs タンゴはセクシー Tango is Sexy

BsAs タンゴはセクシー Tango is Sexy_a0040401_10234037.jpg

アルゼンチンに来て、タンゴにいかないのはもったいない。ということで、行ってきました。
いいです。なにがって、最近私に欠けていたなにか・・・
セクシー!
Arriving at Buenos Aires, it is incredible thing that going to Tango seeing, so I've been there.
It's really good. cos I'm not having something that...
Sexy!

夜は3時までまもなく出てしまう友人と飲んだくれました。この宿において最後に寝て最初に起きるのは私です。だめな日々です。
Last night I drunk beer wuth my friend who will leave here soon.I go to bed last and wake up first in this Hotel. I did dog's life here.

BsAs タンゴはセクシー Tango is Sexy_a0040401_1024698.jpg

こちらもタンゴ。でも路上です。
This is also Tango, but paformance on the street.
by smwhr4thtmbng | 2005-11-28 10:31 | South America
<< BsAs アルゼンチンサッカー... BsAs レコレータ墓地(エヴ... >>